Bájka o dobre nastavenom konzume

Autor: Milan Kolcun | 13.3.2012 o 21:47 | (upravené 13.3.2012 o 21:55) Karma článku: 11,75 | Prečítané:  879x

„Ľudia chcú minimálne 10 rokov."  „10 rokov? Vylúčené! Aj keď mám k dispozícii najlepšie technológie, finančne by ma to zničilo. Do desiatich rokov sa pokazí absolútne všetko. Takže by som bola povinná všetky opravy robiť zadarmo, až by som zbankrotovala."   „Tak aspoň 7 rokov," - ustúpil.   „Aj 7 je veľa,"- nechcela ustúpiť.   „Dobre, spustím na 5 rokov, ale už ani o deň menej," - povedal Obchod potom, ako sa dlho pozeral do svojich marketingových prieskumov.   „5 rokov je prijateľné, ale len na veci, čo sú nenormálne drahé," - kládla si podmienku Výroba.

 

„Dobre, to by sme mali. Ale na všetko ostatné požadujem 4 roky !" - pokračoval Obchod.

„Veď rozmýšľaj! Chceš, aby k Tebe prišli zákazníci len raz za 4 roky alebo radšej častejšie?" - zaliečavo sa k Obchodu blížila Výroba.

„Čím častejšie!"

„Tak potom dajme rok. Pozri, aké pekné a marketingovo dobre zapamätateľné slovo. Zahŕňa v sebe až 4 ročné obdobia a jedny vianočné nákupy v tom."

„Keď im dám len rok, bude to vyzerať, že predávam šmejdy." - hundral Obchod.

„Dohodnime sa na dvoch rokoch, ale vyhradzujem si právo, že krátko po tom sa veci pokazia," - vzala si posledné slovo Výroba.

 

Takto sa teda Obchod a Výroba dohodli. Preto a odvtedy máme záručnú dobu dvojročnú.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

TECH

Astronautka z NASA: Pocit úžasu s vami ostane aj na Zemi

Ako vyzerá tréning a ako sa astronauti pripravujú na zlyhania.

ŠPORT

Tím Velez-Zuzulovej je sklamaný, Slovenská lyžiarska asociácia o ňu nejaví záujem

Slovenská lyžiarka už má za sebou úspešnú operáciu.


Už ste čítali?