Bájka o dobre nastavenom konzume

Autor: Milan Kolcun | 13.3.2012 o 21:47 | (upravené 13.3.2012 o 21:55) Karma článku: 11,75 | Prečítané:  876x

„Ľudia chcú minimálne 10 rokov."  „10 rokov? Vylúčené! Aj keď mám k dispozícii najlepšie technológie, finančne by ma to zničilo. Do desiatich rokov sa pokazí absolútne všetko. Takže by som bola povinná všetky opravy robiť zadarmo, až by som zbankrotovala."   „Tak aspoň 7 rokov," - ustúpil.   „Aj 7 je veľa,"- nechcela ustúpiť.   „Dobre, spustím na 5 rokov, ale už ani o deň menej," - povedal Obchod potom, ako sa dlho pozeral do svojich marketingových prieskumov.   „5 rokov je prijateľné, ale len na veci, čo sú nenormálne drahé," - kládla si podmienku Výroba.

 

„Dobre, to by sme mali. Ale na všetko ostatné požadujem 4 roky !" - pokračoval Obchod.

„Veď rozmýšľaj! Chceš, aby k Tebe prišli zákazníci len raz za 4 roky alebo radšej častejšie?" - zaliečavo sa k Obchodu blížila Výroba.

„Čím častejšie!"

„Tak potom dajme rok. Pozri, aké pekné a marketingovo dobre zapamätateľné slovo. Zahŕňa v sebe až 4 ročné obdobia a jedny vianočné nákupy v tom."

„Keď im dám len rok, bude to vyzerať, že predávam šmejdy." - hundral Obchod.

„Dohodnime sa na dvoch rokoch, ale vyhradzujem si právo, že krátko po tom sa veci pokazia," - vzala si posledné slovo Výroba.

 

Takto sa teda Obchod a Výroba dohodli. Preto a odvtedy máme záručnú dobu dvojročnú.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Čo sa deje v hokeji? Je to divadlo, vinníkmi sme všetci, tvrdí Graňák

Zlá skúsenosť s Cígerom a Švehlom mohla odradiť hráčov z NHL od štartu na majstrovstvách sveta, hovorí skúsený obranca.

TECH

Vedci sú na stope tajomstvu DNA

Vďaka úžasnému technologickému vývoju vznikajú nové vedné odbory.

EKONOMIKA

British Airways vypadli systémy, na letiskách panuje chaos

Zrušila sobotňajšie lety z Londýna.


Už ste čítali?